آموزش

پاد چیست ؟

پاد چیست ؟

پاد چیست ؟

پاد سیستم ها محصولات جدیدی هستند که از دستگاه های ویپ الهام می گیرند اما تفاوت اصلی آنها در نوع جویس ، نوع کویل ، ابعاد ، قدرت و … است .به طور کلی پادها ابعاد کوچکی دارند تا حس سیگار را به کاربر انتقال دهند به همین دلیل اکثر افرادی که قصد ترک سیگار را دارند به پاد ها روی می آورند . این ابعاد کوچک پادها باعث شده است که حمل و نقل این دستگاه ها بسیار آسان شود ، شما می توانید داخل کیف و یا حتی داخل جیب نیز قرار دهید اما فرق اصلی پادها و ویپ در مایعی است که داخل آن ها باید بریزیم . مایع یا جویسی که داخل ویپ ها میریزیم به جویس های معمولی یا پریمیوم معروف هستند این جویس ها نیکوتین کمی دارند و نمیتوانند نیکوتین فردی که قبلا سیگار میکشده و قصد ترک سیگار را دارد تامین کنند . اما مایعی که داخل پادها میریزیم سالت هستند که دارای نیکوتین بالایی هستند. نکته مهم در جواب سوال ( پاد چیست ؟ ) همین نوع مایعی است که باید درون پاد ها مصرف کنیم و نکته دیگر نوع کویل است . مقاومت کویلی که در پادها استفاده می شود بالا است ( تقریبا 0.6 اهم به بالا ) و باید توان دستگاه را در محدود پایین تنظیم نمایید که این محدوده روی کویل حک شده است و شما می توانید با کمک آن ها توان پاد خود را تنظیم نمایید .

یک پاسخ کوتاه به سوال پاد چیست ؟

پاد سیستم ها ، همان دستگاه های ویپ هستند که کام دهی کمتری دارند . این کیت ها ، اکثرا دارای باتری داخلی اند و شما نیازی به خرید باتری برای آنها ندارید. به دلیل این که این دستگاه ها کام دهی کمتری تولید می کنند و به اصطلاح Low-Wattage هستند ، شما می توانید داخل آنها جویس با نیکوتین بالاتر از جویس های معمولی یا به اصطلاح سالت نیکوتین ( نیکوتین برابر با نیکوتین سیگار ) استفاده کنید. این سالت ها ، دقیقا با همان تنوع طعم هایی که در ویپ ها استفاده می کنید موجود هستند و می توانید با تجربه ی طعم دهی حتی بهتر ، روی پاد ها نیز استفاده کنید . از بابت ضرر و زیان ، لازم است بدانید که نیکوتین عامل اصلی ضرر در سیگار و قلیان نیست و بنابراین ، پاد ها نیز مانند ویپ ها ضرر بسیار کمتری از قلیان و سیگار دارند و در کل ، شیوه ی کارکرد این دو دستگاه عینا با هم یکسان هستند. پاد سیستم ها ، در مصرف تقریبا به صرفه تر از ویپ های عادی هستند ، زیرا کام دهی کمتری تولید می کنند و همین کام کمتر ، منجر به مصرف کمتر سالت نیکوتین خواهد شد. امروزه نسل جدیدی از دستگاه ها به نام پاد ماد نیز وارد بازار شده اند که به طور همزمان ، هم می توانید کام دهی زیاد و هم کام دهی کم را تجربه کنید و هم سالت و هم جویس معمولی استفاده کنید.

مزایای پاد چیست ؟ :

راحت و آسان برای استفاده: پاد ها ابر های بزرگی تولید نمی کنند، پس برای بخار پنهانی به خوبی عمل می کنند. این دستگاه های حتی در بین افراد مصرف کننده سیگار های سنتی که مدتی زیادی به آن عتیاد داشته بودند و اخیرا ترک آن را آغاز کرده اند نیز بسیار محبوب است.

بی دردسر: از آنجایی که پاد مخزن بزرگی ندارد، پر کردن، حمل، آماده کردن و تمیز کردن آن راحت تر است. لازم است بدانید که اگر پاد سیستمی که از آن استفاده می کنید از کاتریج های از قبل پر شده استفاده می کند، نیازی نیست که پس از خالی شدن آن را دوباره پر کنید. کافی است کاتریج خالی شده را دور بندازید و از یک کاتریج پر از سالت نیکوتین استفاده کنید.(جا به جایی بسیار ساده است)

ساده و بدون پیچیدگی: پاد ظاهری ساده و بدون پیچیدگی دارد. عموما پاد ها یک دکمه خاموش و روشن دارند (برخی از آنها نیز با کام گرفتن به صورت خود به خود فعال می شوند) و سنسور کامدهی اتوماتیک باشند. دقت داشته باشید که اگر از پادهایی که اتوماتیک هستند استفاده کنید بدون اطلاف وقت می توانید از پاد استفاده کنید.

جیبی: از آنجایی که پاد سیستم ها نشتی ندارند، می توانید از آنها در طول روز داخل جیبتان مراقبت کنید. لازم است بدانید پاد ها از ویپ ها کوچتر اند. تصور کنید در طول روز به نیکوتین نیاز دارید؛ آیا می توانید ویپ هایی که سخت حمل می شوند را داشته باشید؟ بهتر نیست یک پاد جمع و جور برای خود تهیه کنید؟ دقیقا پاد نیز به همین علت طراحی شده، نیاز فوری و دسترسی ساده به نیکوتین.

پاد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

استفاده از پاد سیستم بسیار آسان است. کافیست کارتریج را برداشته ، سالت خود را پر کنید ، چند دقیقه صبر کنید و از آن لذت ببرید. بسیاری از پاد سیستم های موجود در بازار ، دارای سنسور اتوماتیک هستند و هنگام ویپینگ ، نیازی به نگه داشتن دکمه نیست. با این حال ، برخی از آن ها دکمه نیز دارند و می توانید همزمان با ویپینگ ، دکمه را نگه دارید. اگر از سیگار به پاد می آیید ، پیشنهاد ما استفاده از یک دستگاه سنسور اتوماتیک است. در هر صورت ، پاد سیستم ها کام دهی خیلی زیادی ندارند و طراحی آن ها ، با هدف Nicotine Delivery و ارائه نیکوتین است. اگر به دنبال ویپینگ با کام دهی بسیار هستید ، به یک دستگاه ویپ فکر کنید. اما ، به دلیل ماهیت کم مصرف بودن پاد سیستم و خروجی پایین ، شما می توانید صرفه جویی بسیاری در مصرف سالت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که دستگاه های اتوماتیک ، دارای سنسور هستند و این سنسور ، به رطوبت و مایعات حساسیت دارد. از آنجا که نشتی و Leakage یک مشکل طبیعی حین استفاده به شمار می آید ، همواره زیر کارتریج خود را خشک نگه دارید. تمیز نگه داشتن دستگاه و کارتریج ، به افزایش عمر دستگاه کمک فراوانی می کند.

کدام پاد سیستم برای شما مناسب تر است ؟

پاد سیستم ها در طراحی های متنوع و کارکرد های مختلفی تولید می شوند. با این حال ، کارکرد کلی همه ی آن ها ، تقریبا یکسان است و با ویژگی های نسبتا متفاوتی ، برای سلیقه های متفاوتی ساخته شده اند.

اگر به دنبال تجربه ی اولین استفاده از پاد سیستم ها هستید و دوست ندارید هزینه ی زیادی برای آن داشته باشید ، پاد یکبار مصرف را بررسی کنید. این دستگاه ها ، در طعم های متفاوتی تولید می شوند و بسته به مدل ، می توانند مانند یک پاد سیستم کامل برای سه هفته یا بیشتر ، مهمان شما باشند.

اگر دوست دارید تا ویپینگ را به تازگی شروع کنید و به دنبال یک گزینه ی با کیفیت اما با قیمت اقتصادی هستید ، در دسته بندی ها رو گزینه پاد اقتصادی کلیک کنید تا دستگاه خود را انتخاب کنید.

اگر به خرید با کیفیت ترین پاد سیستم بازار فکر می کنید ، در دسته بندی ها رو گزینه پاد حرفه ای کلیک کنید تا دستگاه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید